Accueil>Les corpus textuels>Charte ChV0053

Accueil

Descriptif du projet

Les corpus textuels

Interrogations linguistiques
[vers une autre interface]

Contact

 

Choix d'édition

édition critique
édition interprétative
édition diplomatique

Montrer la structure rhétorique

non
oui

   

Téléchargement du document

fichier xml fichier pdf

Documents linguistiques galloromans
Corpus : chartes des Vosges (chV)
Responsable du corpus : Martin-D. Glessgen
Édition de la charte : Jean Lanher / David A. Trotter

ChV0053

1258, août

Type de document: charte: renonciation

Objet: Renonciation par Jean, fils de Jean, comte de Bourgogne et sire de Salins, et par [Isabele], sa femme, comtesse de Vienne, à toute prétention sur les biens de la Maison-Dieu de Marloux présents ou à venir.

Support: Parchemin jadis scellé de deux sceaux sur double queue, endommagé par une éraflure rendant deux à trois lettres illisibles aux lignes 1, 3, 6, 7, 8.

Lieu de conservation: Archives départementales des Vosges, G 2217 (fonds du chapitre de Remiremont).

Verso: Mellot (XIVe s.).

1 Nos, Jehans, fis mon seynor Jehan, conte de Borgoinne et seynor de Salinz, et nos [Ysabe]as, sa fame, \2 contesse de Vienne, 2 fasons savoir à tos ceos qui ces lettres verront et orront 3 que nos n'avuns \3 rien ne ne clamans ne ne pouans clamer ne demander nul droit qu'il [...] t en la Mason Dey \4 de Merlot ne en l'ospital ne en chose qui à cele mason apartiengne, por bien fat que mes sires \5 li coins davant diz face à la mason davant dite ne à l'ospital ne por atre chose; 4 et se nos \6 onques i eumes acun droit, nos l'aquitans et den[an]s à tos jors à l'eglize de Remerimont, sanz \7 reclaim de nos et de nos hars. 5 Et por ce que [ce] so[it] ferme chose et estable avuns nos fat \8 seeler ces lettres de nos seez, en tesmoingnage [de] verté. 6 Ce fu fat quant li miliares \9 coroit par mil et .CC. et .L. et huit ans, ou mois d'aost.