Accueil>Les corpus textuels>Charte chHM210

Accueil

Descriptif du projet

Les corpus textuels

Interrogations linguistiques
[vers une autre interface]

Contact

 

Choix d'édition

édition critique
édition interprétative
édition diplomatique

Montrer la structure rhétorique

non
oui

   

Téléchargement du document

fichier xml fichier pdf

Documents linguistiques galloromans
Corpus : chartes de la Haute-Marne (chHM)
Responsable du corpus : Martin-D. Glessgen
Édition de la charte : Jean-Gabriel Gigot (révision: Jacques Monfrin et Lucie Fossier) / D. Kihaï

chHM210

1266, juin

Type de document: charte: confirmation

Objet: Confirmation par Pierre, écuyer, fils de Guillaume de Montigny, et par Helye, sa mère, de la donation faite à l'abbaye Notre-Dame de Morimond par ledit Guillaume, pour le repos de son âme et de celles des siens, d'une émine de nu-blé à prendre sur sa part de la dîme de Maulain.

Auteur: Pierre écuyer, fils de Guillaume de Montigny

Sceau: grand archidiacre de Langres

Bénéficiaire: abbaye Notre-Dame de Morimond

Rédacteur: scriptorium de l'abbaye Notre-Dame de Morimond

Support: Parchemin jadis scellé sur double queue

Lieu de conservation: AD HM, 8H 73 - Abbaye de Morimond

Verso: Guillaume de Montigné dedit unam eminam nudi bladi... singulis annis (XIIIe s.); Littera de una emina nudi bladi in decimis de Molans (XIVe s.)

1 Je, Pierres, escuiers, fiz mon signor Guillaume de Montigné, 2 faiz conessant à toz ces qui \2 ces presentes lettres verront et orront 3 que mes sires Guillaumes, mes peres devant nomez, en \3 son bon estat et en son bon espensement, dona à Deu et à Nostre Dame de Moiremont, en \4 pure et frainche aumone permignaublemant, por lou remede et lou salut de s'arme et des \5 nostres et des armes à-toz nos ancessors, 4 c'est à-savoir une amene de nu blef an sa partie \6 qu'il avoit en demes de Moillein, à panre à touz jors chascun an senz faillir, 5 la quele amene \7 je loz et otroi et conformois, et l'a loee Alye, ma mere, la fanme au dit Guillaume. 6 Et por \8 ce que celle aumone soit tenue à toz jors et que ce soit forme chose et astauble à toz jors, \9 je hai fait à-metre en ces presentes lettres lou sael à henorauble baron, lou grant arcediacre \10 de Lengres, an tesmoignaige de vertei. 7 Ce fui fait an l'an que li milliarres corroit par mil \11 et douz cenz et soixante et six anz, en moix de join.