Accueil>Les corpus textuels>Charte chDoubs087c

Accueil

Descriptif du projet

Les corpus textuels

Interrogations linguistiques
[vers une autre interface]

Contact

 

Choix d'édition

édition critique
édition interprétative
édition diplomatique

Montrer la structure rhétorique

non
oui

   

Téléchargement du document

fichier xml fichier pdf

Documents linguistiques galloromans
Corpus : (chDoubs)
Responsable du corpus : Martin Glessgen
Édition de la charte : -

chDoubs087c

1306, 16 novembre.

Type de document: Vidimus: hommage-lige.

Objet: Transcription dans un vidimus par Fremin de Coquerel, garde de la prévôté de Paris, de l'acte no 87a.

Auteur: Fremin de Coquerel.

Sceau: Prévôté de Paris.

Support: AD Doubs.

1 À touz ceus qui ces lettres verront, 2 Fremin de Coquerel, garde de la prevosté de Paris, salut. 3 Sachent \2 tuit que nous, l'an mil .CCC. et sis, le mecredi aps la Saint Martin d'yver, 4 veïsmes unes lettres \3 seellees contenanz ceste fourme.
5 Je, Girarz de Volbevile, qui fuy fiz monsi Bertholomé, 6 fais savoir \4 à toz cex qui verront ces presentes lettres 7 que je suy hons liges, sauve la fealté à seignor de La Ferté \5, à Hugom, conte palazin de Borgoigne, et à la contesse palazine de Borgoigne, sa feme; 8 et tien de lor ma maison \6 fort qui est el finaige de Betacort et lo gaaignaige et les appartenances de cele maison, et les dous \7 parties do for bannal de ladite vile, et cinc mainies d'omes en icelle ville et lor tenemanz, et mon \8 grant esterpuz de Betacort. 9 Et por lo for bannal de Sandrecort que mes pere tenoit de lor, je \9 ai repris de lor en fief et en chasemant per ladite ligeté, por eschange de cel for et por .XX. lib. \10 d'estevenans que il m'ont doné, dont je me tien por paiez, lo fief que Girardins de Mosteruel et mes\11si Poinz de Vile tiennent de moi à Sendrecort et el finaige. 10 Et en tesmoingnage de cex \12 choses ai je fait seeller les presentes lettres dou seel au religious Besençom, per la grace de Deu abbé \13 de Chierleu. 11 Ce fu fait l'ant de l'incarnation Jhesu Crist mil et .CC. et cinquante et six, el mois \14 de decembre, le mecredi devant feste saint Thomas l'apostre.
12 Et nous, ou transcript de ces \15 lettres, avons mis le seel de la prevosté de Paris, sauf droiz, 13 l'an et le jour dessus diz.